Re: [diacritice] Re: Calitatea localizării

On 21-01-2008, at 12h 31'39", Alexandru Szasz wrote about "Re: [diacritice] Re: Calitatea localizării"

> Ca să nu-i ignorăm pe cei cu Windows XP, se poate pune un text sus,
> ceva de genul, „Nu vezi diacriticele corect? Instalează euupdate....".
> Deși cred că e de prisos pentru că  probabil 90% din cei cu Windows XP
> care ajung pe pagini de Linux sunt teribiliști care au Windows piratat
> și nu pot instala actualizarea.

De aia am sugerat să pun linkul. Dar cine intreabă google despre
"EUupdate.EXE -Microsoft" deja găsește pagini de descărcare...

Pe pagina microsoft zice că este ilegal să descarci arhiva dacă nu ai
licență. Deci dacă descarci cu un linux (licențiat) este OK. Nu spun
nimic despre instalarea EUupdate.EXE, numai de descărcare.

Numai bine,
        Mugurel