Conversie sit Debian la utf-8 + diacritice noi

Salutare,

Am facut câteva teste pe copia mea locală. Din câte se pare nu este
foarte greu de realizat. Cam aștia ar fi pașii:

1. aplicat un iconv pe toate fișierele wml
2. făcut un build de probă cu 'CHARSET=utf-8' în .wmlrc și preferabil
încărcat undeva să ne putem uita la el (cât e de frumos :)
3. dacă totul este în regulă mai trebuie doar să fac un 'cvs commit'

Momentan am următoarele probleme:

1. sunt bâtă la scripting și nu reușesc să convertesc toate fișierele
(afurisitul de iconv nu știe conversie 'in-place' că reușeam cu un
find/exec simplu)
2. nu știu nici o metodă prin care se poate face 'make' la tot situl
(partea românească) așa că rămâne doar să scriptez ceva care să execute
un 'make fișier.html.ro' (în directorul respectiv) pentru fiecare
fișier.wml. Dacă aș știi să scriptez asta probabil aș ști să rezolv și
problema 1.
3. Nu am nici un pic de spațiu de hosting ca să încarc varianta de probă

Deci dacă n-aveți obiecții vă rog săriți cu scripturile :)