Lenny

Salut,

Țelurile noastre stabilite pentru Lenny sunt un pic confuze
pentru mine. Câteodată am chef de tradus o aplicație care
s-ar potrivi cu cerințele din wiki [1] dar nu știu de care pachet
să mă apuc. Sarcina „desktop" [2] conține o listă de pachete
dar nu este completă.

Ar trebui să putem să generăm o pagină cu lista de pachete care
candidează pentru primul CD de Debian, sarcina „desktop" și
aplicațiile de birou. Este posibil să generăm lista în mod determinist?

Putem în orice moment să actualizăm aspell? Este vreo
procedură specială pentru asta? Cine se ocupă de extindere?
Ce implică introducerea iromanian ca ispell-dictionary?

[1] http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny
[2] http://svn.debian.org/wsvn/tasksel/trunk/tasks/desktop?op=file&rev=0&sc=0

Numai bine,
Igor