Re: Fwd: motivul inactivității mele pe listă

Igor Stirbu wrote:
> În data de 15.06.2007, Igor Stirbu <igor.stirbu@gmail.com> a scris:

Probabil. La momentul în care o să apară alte variante de clienți am să anunț :-). Iar cel mai probabil client
alternativ este unul pentru gnome-commander.

Din punctul meu de vedere cea mai faină chestie e faptul că o să întâlnesc personal persoane cu care am vorbit doar pe
email sau pe irc. Experiențele din Extremadura de anul trecut au fost un bun indicator la ce lucruri interesante poți
afla, ce persoane interesante poți întâlni. Anul ăsta aș vrea să mă duc pentru niște semnături pe cheia gpg, niște
discuții pe teme de localizare și să pot cunoaște oameni din Debian Games Team...

> Să nu uităm de cei de la Diacritice.

Nimeni nu a zis că îi excludem.

Păi hai să o punem de o pagină pe wiki, undeva sub wiki.d.o/L10N/Romanian/Întâlniri :-)
Ai onoarea să începi pagina.

Ok, dar aveți grijă că sunt taaaare guraliv :-P

Ok, poate o punem de o cerere de mică sponsorizare dacă ne și stabilim un țel concret ...