Re: motivul inactivității mele pe listă

Igor Stirbu wrote:
> În data de 12.06.2007, Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> a scris:

> În acest caz sunt curios să văd mesajele pe Planet Debian despre
> activitățile legate de Debian.

Mulțumit :-) ? Acum sunt agitat cu plecarea la DebConf.

> Dacă există persoane interesate să vadă lucrurile mișcându-se mai repede pe
>
> Din câte se observă nu există foarte multă lume care să activeze
> intens și nu cred că e cazul să o predai. Tot tu vei fi căutat pentru
> răspunsuri mai delicate sau probleme serioase.

Ok.

> Mi-ar plăcea să facem o întâlnire a d-i18n-ro/diacritice să
> mai schimbăm idei și să ne cunoaștem.

Ar fi o chestie. Apropos, cei care citesc tacit, chiar m-aș bucura să vină și ei, măcar 1-2 oameni :-) ...

Păi trebuie numai organizată... Poate pe 7-8 iulie? Să mă întorc de la DebConf, și să am un weekend pentru mers acasă
:-D (Da știu, soarele nu se învârte în jurul meu :-D)