Re: motivul inactivității mele pe listă

În data de 12.06.2007, Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> a scris:
Cei care urmăresc lista probabil că au observat că în ultima vreme mi-am cam redus numărul de mesaje pe listă. În caz că
vă întrebați, nu, nu m-am retras din activitatea de traduceri însă momentan îmi focalizez atenția spre alte zone
interesante din Debian și din afara acestuia.

În acest caz sunt curios să văd mesajele pe Planet Debian despre
activitățile legate de Debian.

Dacă există persoane interesate să vadă lucrurile mișcându-se mai repede pe frontul localizării în română în Debian și
nu numai, sunt dispus să predau ștafeta coordonării

Din câte se observă nu există foarte multă lume care să activeze
intens și nu cred că e cazul să o predai. Tot tu vei fi căutat pentru
răspunsuri mai delicate sau probleme serioase.

Mi-ar plăcea să facem o întâlnire a d-i18n-ro/diacritice să
mai schimbăm idei și să ne cunoaștem.

Numai bine,
Igor

--