motivul inactivității mele pe listă

Salut,

Cei care urmăresc lista probabil că au observat că în ultima vreme mi-am cam redus numărul de mesaje pe listă. În caz că
vă întrebați, nu, nu m-am retras din activitatea de traduceri însă momentan îmi focalizez atenția spre alte zone
interesante din Debian și din afara acestuia.

Dacă există persoane interesate să vadă lucrurile mișcându-se mai repede pe frontul localizării în română în Debian și
nu numai, sunt dispus să predau ștafeta coordonării (pe care oricum o „posed” doar din pricina principiului „primul
venit, primul servit”:-D ).