[Fwd: bază de date cu traduceri]

Am trimis și aici pentru a anunța intenția de a face compendium pentru po-debconf-uri.

Răspunsul pe Diacritice, dacă e de interes general, vă rog.

-------- Original Message --------
Subject: bază de date cu traduceri
Date: Thu, 17 May 2007 13:08:35 +0300
From: Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com>
To: Diacritice aka Uni-L10N-Ro-List <diacritice@googlegroups.com>

Salutare,

Răsfoind prin pagina lui gnome-commander la secțiunea traduceri[1][2], am dat peste instrucțiuni legate de felul în care
se poate genera o bază de date cu traduceri.

Intenționez să automatizez procesul ăsta (cu diverse baze de date - po-debconf debian, gnome, kde...) , dar între timp
am mai gasit și următoarea adresă interesantă:

http://ro.open-tran.eu/

Ce ziceți să o folosim? E gratis și tipul care o întreține pare interesat să rămână așa.

[1] http://www.nongnu.org/gcmd/dev.html#trnsl
[2] vreau să preiau traducerea asta și să o corectez, că nu are diacritice și prin unele locuri e cam greșită