Re: [Fwd: DDTSS working again]

2007/5/16, Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com>:
În caz că cineva vrea să se apuce de așa ceva, deși nu este o prioritate pentru noi acum.

http://kleptog.org/cgi-bin/ddtss2-cgi

Referitor la DDTS, aş vrea să propun ca cei ce se apucă de
traducerea/actualizarea şabloanelor ar putea să traducă şi
descrierea pachetului. Am putea începe încet această
mişcare chiar dacă nu este o prioritate (deocamdată).
Cred că am putea să înregistrăm limba română la DDTS
chiar acum şi să nu aşteptăm zile mai bune.

Pe pagina cu priorităţile pentru Lenny stabilite în cadrul d-l10n-ro
este menţionat că ar fi bine să traducem aplicaţiile de birou (în
plus, persoanele care ar dori să instaleze aplicaţiile de birou ar
trebui să citească descrierea lor în română, nu?).Cum alegem
aceste aplicaţii? Prin PopCon? În DDTP este filtrul Popcon500
şi am putea să ne ghidăm după aşa ceva.

Igor

--
:wq