Re: [LCFC] po-debconf://fontconfig-2.4.2-1.2

On Tue, May 01, 2007 at 06:04:55AM +0300, Igor Stirbu wrote:
> Am corectat. Este o resursă unde sunt cuvintele ce nu mai necesită
> cratimă? Cum pot să deduc care neologisme necesită și care nu?

- font nu e neologism, si cratima se foloseste cu cuvinte compuse,
fontului e doar articulat, :-)
- exista un "Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie", editat
cred ca de Academia Romana, in mai multe editii
- citeste:

http://www.proz.com/topic/15426

eventual nu tot threadul ci doar, raspunsul moderatorului Cristiana Coblis

PS: cind te insori, daca nu esti deja, verifica inainte daca familia
miresei nu contine cumva o armata de filologi si daca da, ia-ti un
indreptar totusi. :-)