Re: darcs patch: pana_la_pashopt

andreimpopescu@gmail.com wrote:
> Fri Apr  6 11:34:18 EEST 2007  andreimpopescu@gmail.com
>   * pana_la_pashopt
>
>   Mai ncerc s intru i n noaptea asta dac nu sunt prea obosit
>
>   Propun s trimii pt commit imediat ce ai terminat toate mesajele
>   iar dac mai sunt corecii (ortografie sau chestii evidente)
>   noi s le trimitem direct la debian-i18n. Alte modificri pot s atepte
>   pn la r1.

> New patches:
>
> [pana_la_pashopt

înregistrat şi publicat, fără verificare

> andreimpopescu@gmail.com**20070406083418
>
>  Mai încerc să intru şi în noaptea asta dacă nu sunt prea obosit

OK, şi eu am să încerc, sper să nu întâmpin probleme tehnice.

Te rog, dacă nu trimit nimic (o să pun lista în CC) complet până la
ora 3:00 (ora noastră, te rog trimite tu şi spune-le să ia po-urile
de la

http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/ro/release-notes.ro.po

Probabil că o să-ţi ceară să mai faci o mica actualizare (au apărut
2-3 corecţii ortografice în varianta în engleză), fă-le şi trimite-le.

>  Propun să trimiţi pt commit imediat ce ai terminat toate mesajele
>  iar dacă mai sunt corecţii (ortografie sau chestii evidente)
>  noi să le trimitem direct la debian-i18n. Alte modificări pot să aştepte
>  până la r1.

Exact. Ăsta era planul de bătaie şi în mintea mea.

Până la urma urmei 39 de texte nu sunt aşa de multe ;-).

Cei ce doresc să verifice traducerea, este în forma ei actuală, o
pot găsi la

http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/ro/

în diverse formate (însă informaţia e aceiaşi), în ordine : PDF,
text, html şi postscript:

http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/ro/release-notes.ro.pdf
http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/ro/release-notes.ro.txt
http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/ro/release-notes.ro.html/index.ro.html