Re: [RFR2] po-debconf://xdm

On Thu, Apr 05, 2007 at 11:35:12AM +0300, Eddy Petrișor wrote:

> Eddy Petrișor wrote:
>
> Am mai facut ceva modificări ca urmare a sincronizării cu kdebase.
> Recomand verificarea în paralel cu acesta.

sper ca e vorba doar de uniformizarea termenilor folositi in traducere.

Altfel asta inseamna bulibaseala!
- xdm nu trebuie sa depinda in nici un fel de kdebase pentru ca trebuie
sa poata fi folosit indiferent daca ai sau nu kde shit installed.

Modificarile sunt ok din pct. meu de vedere.

PS: Eddy, te rog enumera citeva taskuri mai mici ca volum de lucru pe
care le sti ca sunt urgente, o incerc sa ajut si eu cumva, cum am timp,
nu revizii ca alea oricum daca am timp le fac. :-)