Re: release-notes: ultima suta de metri ;)

Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Comentarii la note se pot face şi direct pe irc, pe canalul
> #debian-ro în reţeaua irc.debian.org (aka OFTC). Eu sunt acolo, şi
> chair dacă nu sunt, mesajele sunt înregistrate.

Super, chiar mă gândeam la o posibilitate de comunicare instant. Totuşi
rămâne pentru mâine că acum trebuie să dorm.

Am mai facut un pull după ce am trimis şi ultimul patch şi un
'resolve'. N-a fost nici un conflict. fuzzy-urile nu le-am şters încă,
rămâne pt revizie.

Salutări şi noapte bună,
Andrei
(Albert Einstein)