Re: [ANN] Glosar specific Debian pe wiki

Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> depozit/arhivă

depozit *sau* arhivă? Măcar să documentăm undeva termenii folosiți.
Dacă eu folosesc 'arhivă' și altcineva folosește 'depozit' ...

Cred că ai dreptate și ideea mea inițială nu a fost soluția ideală. Dar
poate ar trebui să menționăm undeva termenii folosiți pentru a evita
situații cum sunt cele de mai sus. Sau poate ar trebui să avem discuția
aceasta pe 'diacritice' și să mai scoatem din variantele din glosar?