Re: elilo: [l10n:ro] Romanian translation of the po-debconf templates

OK, excelent "executa" in loc de "rula". Iar in traducerea de fata,
chiar despre asta e si vorba (nu stiu cum mi-a scapat, dar kudos
eddy). Stim destul de bine amandoi, in limbajul tehnic linuxist, run e
mult mai folosit decat 'use' sau 'execute', desi, in (multe cazuri)
este vorba despre a folosii $ceva, nu neaparat a executa. Sunt de
acord pentru elilo ca run==executa, dar pentru viitor, in functie de
context, putem adauga pe o notita ca viitoare interpretari pentru run
derivate ale a pornii sau a lansa (desi a pornii poate fi trecut pe
prioritate low, foarte rar run inlocuieste start).

Pentru suprascrie, OK, de acord.

Apropos, nimeni nu vrea sa foloseasca elilo (: Dar sa trecem peste
opinile politice, le punem la pastrat, undeva, intrun loc cald si
umed, pentru cand ne-om intalnii la o bere :P