Re: [RFC] Doua pagini din website

Andrei Popescu wrote:

> Am eliminat clarificările, dar am păstrat „programe” în loc de
> „software”

Şi eu am fost tentat să sciu iniţial programe; problema e că software cuprinde
mai mult decât programe (date, teme şamd), de aceea am preferat software.

> Programele de pe CD-urile oficiale sunt versiuni vechi. neoficiale?

Nu înţeleg. Oricum cred că varianta mea e mai bună :-)

> CD-ul/DVD-ul nu porneşte sistemul!
>
> CD-ul poate funcţiona dar totuşi să nu booteze (nu e bootabil sau e
> scris greşit)

Am evitat cuvântul „boot-abil” pentru simplul motiv că mi se pare greţos şi în
vorbire. Vezi glosarul pentru sugestii.

> Nu vreau să te critic (prea tare :P), dar aspell nu prea ştie de â.
> Probabil după ce am să mai adaug cuvinte va fi mai ok.

Dacă prin „nu prea ştie de â” te referi la faptul că toate cuvintele sunt
scrise cu ortografia pre-92, da ai dreptate, dar este pe lista de chestii care
trebuie făcute[1].

[1] http://svn.debian.org/wsvn/debian-l10n-ro/trunk/todo?op=file&rev=0&sc=0
- --