Re: [RFC] Doua pagini din website

On Wed, Jan 31, 2007 at 03:30:27AM +0200, Eddy Petrișor wrote:
> 1 GB, 4 GB
> 1 Go, 4 Go
> (în română se numesc „octeţi”, dar nu sunt sigur dacă ar trebui să fie „O” sau
> „o”)

vezi observatia lui Dan legata de capitalizarea cuvintelor in din titluri
in engleza, cred ca si aici e la fel, deci probabil e o, nu O

> Debian GNU/HURD e o arhitectură reprezentată în Debian prin identificatorul
> "hurd-i386" la arhitectură. Sensul de arhitectură este cel dpdv al dpkg.
ok, de fapt probabil ca dpkg trateaza arhitectura in acelasi sens ca si
autotools, ar fi o explicatie. :-)

> se pare că ţi-au şi scăpat :-P

de fapt am vazut fiecare amanunt dar nu am vrut sa spun, :-D

PS: partea a doua mi se pare destul de "dezbatuta", :-). Eu nu am nimic de
comentat la ea.

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter
if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own

Buddha (563BC-483BC)