Re: Pagina despre noi

On Wed, Jan 24, 2007 at 06:44:25PM +0200, Andrei Popescu wrote:

> Pagina care a fost cu problemă (www.d.o/CD/index.ro.html) este generată
> din 2 wml. Primul a fost încărcat anul trecut cu ISO-8859-2 și
> diacritice vechi, celălalt săptămâna trecută cu encoding UTF-8 și
> diacritice noi. Rezultatul a fost că nu se vedea bine nicicum. Problema
> s-a rezolvat schimbănd encoding pe ISO-8859-2 și diacriticele la cele
> vechi la partea a doua.

ok, de asta ziceam ca trecerea o sa doara. A lucrat multe lume, sunt pagini
mai vechi altele mai noi, melanjul asta o sa dea bataie de cap, adica dupa
o conversie batch, cum zicea Mugurel, urmeaza luat totul la "vazut" si
corectat.

> Ideal ar fi să facem tranziția în doi pași, dacă este posibil:
> 1. encoding UTF-8, dar păstrăm diacritice vechi până când majoritatea
> și-au updatat fonturile. Dacă nu sunt probleme tehnice asta pot face
> oricând, preferabil imediat.
>
> 2. schimbat diacriticele. Cu un sed sau similar se poate face în câteva
> secunde.

de acord, asa zicea si Mugurel si cred ca asta e singura solutie.

> Și ce diacritice folosești?

cele vechi, dar asta nu e "legal" cum zicea si Eddy. :-)

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter
if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own

Buddha (563BC-483BC)