Re: Pagina despre noi

On Tue, Jan 23, 2007 at 12:17:06AM +0200, Eddy Petrișor wrote:

> Da, ai dreptate, deşi nu m-am încins deloc (poate că a părut aşa).
>
> Însă argumentele mele rămân :-D.

no flame oricum, e o discutie de principii si in plus am avut si discutii
mai aprinse tot la rece, :-)

Legat de chestia cu 'debian in fata', mi se pare absurd sa dicutam, e
foarte clar ca *asa* trebuie sa fie!! Nu despre asta dicutam, cel putin eu.

In rest, am dreptate, este Eddy? :-).

PS: Parerea mea e ca din moment ce Andrei munceste la pagina, orice afirmatie
facuta pe lista e *sugestie* iar asta e un punct de vedere care intuiesc ca nu
e prea clar, ma insel?

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Buddha (563BC-483BC)