Re: Commit pentru site

On Wed, Dec 20, 2006 at 12:14:31AM +0200, Eddy Petrișor wrote:

> Salut,

> Au! Am uitat. Scuze, m-am prins cu aspell-ro, chestii legate de Debian
> Games Team şi altele şi am uitat.

> Te rog. Atenţie, cei de acolo preferă asemenea fişiere să fie trimise
> ca ataşament arhivat.

Rodger! Mai astept sa vad daca sunt comentarii si-l trimit .wml.gz

Aici e mesajul original:

http://lists.debian.org/debian-l10n-romanian/2006/10/msg00076.html

Din nefericire, Iceweasel nu afiseaza diacriticele corect :( desi local
functioneaza. Daca cineva doreste pot sa le retrimit pe lista.

Salutari,