Confirmaţi întâlnirea (Duminică, 10 dec, ora *19:30*)

Cristian Secară wrote:
On Fri, 08 Dec 2006 21:50:35 +0200, Eddy Petrișor wrote:
e de la ora 17:00
Deci, vii?

Am șanse sub 1% să pot veni. În general nu sunt disponibil în zona
sfârșiturilor de săptămână.
Regret. O să ciulesc urechile la viitoarele propuneri de întâlniri.

Având în vedere că Sorin Batariuc mi-a spus că e ocupat între 17:00 şi 19:00
propun 19:30, acelaşi loc, Cafeneaua Actorilor.

Vă rog confirmaţi prezenţa ca să ne organizăm şi, eventual să fac o rezervare.

Cristi, e mai bine aşa?