Re: [diacritice] Re: [Fwd: întâlnire]

Cristian Secară wrote:
On Fri, 08 Dec 2006 19:13:55 +0200, stan ioan-eugen wrote:

Întâlnirea are scopul mai mult (din punctul meu de vedere) de
a ne cunoaşte şi faţă în faţă, nu numai virtual şi să discutăm în
principal de traduceri, să bem o bere, suc, ce vrea fiecare.

Eu aş fi băut o cafea :)

Cred că la Cafeneaua Actorilor nu va fi greu să bei o cafea.

loc de întâlnire ar putea fi chiar în faţă la Continental începând cu
ora 10:00, oricănd.

(ora 10.00 ? dimineaţa ? duminica ? brrr...)

e de la ora 17:00

Mie mi-ar fi plăcut ca, în afară de să ne hlizim unii la alţii, pe de o
parte să bat puţin câmpii despre vechile şi noile chestii în materie de
Windows, iar pe de altă parte aş fi fost curios de unele aspecte pe
Linux. De exemplu eu am mai lucrat cu KDE, dar desktop Gnome n-am văzut
niciodată. Aş fi fost curios să văd cum arată, cum e tradus, ce e
tradus, cum arată fonturile, cum funcţionează sortarea alfabetică,
etc., chiar şi pe repede înainte.

Se rezolvă.
Vin eu cu laptop-ul meu. O să avem aşa acces la GNOME, KDE şi OS X. Am o
baterie de rezervă deci avem cum să le vedem pe toate.

Deci, vii?