Subject: întâlnire
Date: Wed, 06 Dec 2006 15:35:19 +0200
From: stan ioan-eugen <stan.ieugen@gmail.com>
To: debian-l10n-romanian@lists.debian.org <debian-l10n-romanian@lists.debian.org>

    Salut,

	Pentru cei din Bucureşti, aş vrea să ne întâlnim (la o bere) şi să
discutăm (despre debian traduceri şi ce mai pică), să ne cunoaştem mai
bine şi să stabilim eventual direcţii de viitor în ce priveşte
voluntariatul.
	Eu am liber joi (mâine 7 decembrie) de la 15:30 la 20:00, vineri de la
17:00 şi duminică de la 11:00.
	Cine e interesat să trimită un mail şi să hotărâm de comun acord când
şi unde anume.

-ieugen.