Re: l10n-bot - DONE nu-i DONE (fost: Re: [DONE] po-debconf://adduser)

On Wed, 01 Nov 2006 12:57:03 +0200
Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Hmm, cred că marea problemă e că nu verifică unde trebuie. Implicit Tim
> (autorul originar) a scris în cod baza de date unde se face
> actualizarea. Fac pariu că ce rulează acum pe tmlug nu are codul modificat.

ai dreptate, m-am uitat pe o versiune mai veche, :-)

> Mă întreb dacă există o versiune mai nouă pe undeva. Din câte ştiu
> există cam atâtea variante câte echipe-l folosesc, iar Tim vroia să
> reunească proiectul cu ceva timp în urmă.

in release 0.1.1 e adaugat DONE dar exista si o nota legata de partea
de php in Changelog. Trebuie doar verificat daca nodone=0, implicit e 1
si nu afiseaza mesajele din baza pentru DONE.

> Cred că pot pune pariu că şi bot-ul nostru are FIX acelaşi cod, în loc
> să aibă „host=localhost” sau ceva potrivit configuraţiei.
>
> Dan, ce zici? E aşa cum zic eu?

dane, pisica e la tine, :-))