Re: [diacritice] Re: șț - propunere de tranziţie

Mişu Moldovan <dumol@gnome.ro> wrote:

> În data de Lu, 25 sep 06 la 12:14, Eddy Petrişor a scris:
> [snip]

> De fapt Windows Vista ar rezolva două probleme:
>
>   1) are instalate implicit fonturile necesare
>   2) are tastatură românească după noul standard ce generează
> diacritice corecte.
>
> Aş trece mâine la diacriticele corecte dacă ele ar avea şanse bune de a
> fi citite/copiate/etc. corect. Eu scriu cu diacritice şi mailurile, şi
> în clienţii de IM şi documentele pe care le am de făcut. Aş vrea să
> scriu cu ș-uri şi ț-uri corecte, dar din păcate mai nimeni nu le-ar
> [...]

Numai de n-ar fi nașpeții de la Uniunea Europeană cu ideile lor ciudate
despre monopol (Micro$oft monopol?). Din cauza lor nu s-a lansat
Vista :)

P.S. Scuze pt CC, dar googlegroups mi-a refuzat celelalte două
post-uri (la unul dintre ele tocmai mi-ai răspuns).