Re: [diacritice] Re: șț - propunere de tranziţie

În data de Lu, 25 sep 06 la 12:14, Eddy Petrişor a scris:
On 25/09/06, Mişu Moldovan <dumol@gnome.ro> wrote:
[snip]
Părerea mea este că e un pic cam devreme pentru această schimbare, aş aştepta şi trecerea la Windows Vista, care implementează noul standard de tastatură şi vine implicit cu fonturi OK din acest punct de vedere.

Dar asta nu ar rezolva nici una dintre celelalte probleme (de aici
trag concluzia că marea problemă, după parerea ta este
compatibilitatea, lucru care nu este o problemă dacă folosim
diacriticele corecte doar pentru aplicaţiile care ştim sigur că
rulează doar pe platforme cu suport, sau care au doar mici probleme -
trebuie selectat fontul).

De fapt Windows Vista ar rezolva două probleme:

 1) are instalate implicit fonturile necesare
2) are tastatură românească după noul standard ce generează diacritice corecte.

Aş trece mâine la diacriticele corecte dacă ele ar avea şanse bune de a fi citite/copiate/etc. corect. Eu scriu cu diacritice şi mailurile, şi în clienţii de IM şi documentele pe care le am de făcut. Aş vrea să scriu cu ș-uri şi ț-uri corecte, dar din păcate mai nimeni nu le-ar vedea corect. Deocamdată...

--
     .
 /^)/_/(/