Re: Spre revizuire si commit

On 20/09/06, Ruset Zeno <rzeno@orangenet.ro> wrote:
> Nu, nu. nu. Nu trebuie să ai implict o codificare în firefox sau
> orice. *Pagina* este responsabilă să dea codarea iar FF trebuie să o
> respecte. Poţi avea codare în caz ca lipseşte.

Eddy, la mine merge corect, iar cind s-a intrebat anterior cum se poate
seta FF sa mearga corect, am spus tot ce am stiut, inclusiv faptul ca
nu stiu cum l-am facut sa mearga, :-)). Idea e ca lui nu-i _merge_. In
lipsa unui ajutor care sa-l faca sa-i mearga, asta cu View->... e o
solutie, de fapt o cirpeala, dar e una pe care o poate folosi, cel
putin pina reuseste sa gaseasca alta solutie.

discutia a deviat puternic, :-)), propun o revenire la subiect:

- dupa _compilare_ cu wml, indiferent de mecanismul de taguire, <q>,
corecte. _Trebuie_ doar verificat!

Eu am o puternică banuială că o să fie ce trebuie.

- folosirea entitatilor, e legala atit d.p.v. al (x)html cit si wml,

Da, dar nu e dezirabilă...

deci ce zicea Mugurel, sa inlocuiasca indiferent cum caractere cu
secvente '&#xx;' e in regula indiferent de encodingul din meta.

... fiecare poate greşi si pune un cod greşit şi poate apărea ⌒ în loc
de „ . Mai mult, părerea fiecăruia legată de ghilimelele corecte este
iarăsi un subiect care nu merită discutat, iar încurajarea folosirii
codurilor nu poate duce decât la:
- probleme de mentananţă (imaginează-ţi că se legiferează care sunt
semnele de citare corecte)
- dificil de reţinut codurile
- codurile pot fi greşite
- citarea poate deveni uşor neuniformă (datorită celor 2 puncte anterioare)
- o mizerie totală, pentru că nu există un acord în ceea ce priveşte
ghilimelele

E acelaşi lucru ca şi când ai sugera cuiva să folosească „magic
numbers" în loc de nume care să abstractizeze definiţiile (desigur, la
o altă scară).

Din motivul expus mai sus am sugerat folosirea <quote> (sau <q>, dacă
totuşi <quote> nu există) în loc de codurile cu pricina şi sunt
puternic împortiva folosirii codurilor.