Re: Spre revizuire si commit

On 16/09/06, Andrei Popescu <andreimpopescu@gmail.com> wrote:
"Eddy Petrişor" <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> un diff unificat

Scuzaţi ignoranţa, dar cum se aplică? :)

patch -p0 < fişier_diff_unificat

> -  Din limită de spaţiu şi lăţime de bandă, doar foarte puţine
este o expresie destul de uzuală. Acum cred că ar fi mai bine:
„Din limită de spaţiu şi de lăţime de bandă"

mie nu-mi pare chiar aşa de uzuală, însă "din lipsă de spaţiu" îmi
pare foarte uzuală ;-)

> +de <a href="artwork/">imagini artistice pentru coperţile discurilor
> Debian</a>.</p>

Asta a fost prima mea variantă, aia „rezolvată" de script-ul ăla :) dar
poate să rămână.