Re: Spre revizuire si commit

On Sat, 16 Sep 2006 12:01:37 +0300
Andrei Popescu <andreimpopescu@gmail.com> wrote:

> Probleme: Dacă deschid din Firefox (unstable) html-ul gata compilat,
> apar tot felul de ciudăţenii în loc de diacritice, deşi paginile
> on-line deja traduse se văd corect. Este cumva o problemă de encoding?
> Eu sunt pe UTF-8 ...

e o problema veche, nerezolvata, si se pare nerezolvabila, cel putin
momentan.

eu am rezolvat-o, (cred, nu sunt sigur, :-)) cam asa:
- am pus locale pe en_US, default pe none
- firefox, mozilla, le-am dat jos cu purge ca sa stearga si
configurarile locale si le-am reinstalat fara language suport dupa care
le-am setat pe utf-8 si am dezactivat detectia automata a encodingului

din pacate in disperarea de a face browserele sa nu mai afiseze paginile
care au encoding utf-8 ca avind windows-1521 am pierdut sirul
clickurile si al injuraturilor asa ca ce am scris mai sus e doar ce mai
tin minte ca am facut. In concluzie incearca si roaga-te sa mearga,
eventual ceva ritualuri, sacrificii...

Multa, multa bafta...