Re: eroare de compilare

On Fri, 15 Sep 2006 21:47:48 +0300
Andrei Popescu <andreimpopescu@gmail.com> wrote:

> [1] lipsa Makefile, trebuie sa existe un script de configurare, care
> trebuie rulat dupa ce ai luat sursele din cvs si inainte de compilare
> ( uzual config.sh, configure sau shgen???).

Asta s-a rezolvat cu "checkout -l /webwml/english/po"

Scuze ca revin, dar nu am fost pe faza la raspunsul tau.
checkout din cvs, iti face doar update la fisiere nu si configurarea de
care vorbeam. config.sh sau care e scriptul de configurare trebuie lansat
pentru a adapta sursele la cazul tau particular de instalare. Scriptul o sa
faca fisiere configure si Makefile noi cu path corect si in plus o sa semnalizeze
daca iti lipseste vre-un pachet din ce are el nevoie la build.