Re: nedumeriri

> 1.   Răspunsul tău (Eddy) la [LCFC] e cu diff sau cum?
> 2.   Cum se foloseşte reportbug? (nu se poate folosi şi bugbuddy)

daca tin minte, folosesti emacs, deci instaleaza debian-el si reportbug
restul vine de la sine, :-), M-x ...

   Nu folosesc emacs (nu am reuşit să-i bag/activez modul po - de
fapt nici n-am mai încercat - m-a  descurajat :) ).
Am reuşit să-i dau de cap lu' reportbug şi am generat fişierul ăsta :

Subject: kdebase_4: po-debconf romanian translation
Package: kdebase_4
Version: 3.5.4-2
Severity: minor
Tags: l10n

*** Please type your report below this line ***

-- System Information:
Debian Release: testing/unstable
 APT prefers testing
 APT policy: (500, 'testing')
Architecture: i386 (i686)
Shell:  /bin/sh linked to /bin/bash
Kernel: Linux 2.6.17
Locale: LANG=ro_RO.UTF-8, LC_CTYPE=ro_RO.UTF-8 (charmap=UTF-8)

   Dacă este bine daţi un ok şi o să-l trimit la
submit@bugs.debian.org cu subiectul Subject (de mai sus - ăla trebuie
să dispară din textul mesajului?). L-ar fi trimis reportbug dar nu am
nici un client de mail configurat, aşa că folosesc gmail (aştept un
sfat două).

  La mine situaţia se anunţă nasoală din unele puncte de vedere:
1. abia mi-am luat laptop (asta n-ar trebui scrisă aici) şi stau să-l
configurez, să meargă toate pe el, şi asta îmi mănâncă o grămadă de
timp.
2. imi place linuxul şi de aia fac ce fac pe aici, dar încă mai am o
GROAZĂ de învăţat şi nu prea am timp (cine are) şi nici cine să mă
înveţe (d-aia lucrurile merg mai greu la mine - tot ce am învăţat -
despree linux, calculatoare - , am făcut-o singur).
3. o să încep anu 3 la fac în curând, ceea ce înseamnă că o să am
acces la net cu ţârâita (o dată sau de două ori de luni - vineri) aşa
că nu o să mai pot să particip atât de activ pe listă   ( o să trec în
modul de lucru în serii (batch mode) :D).

P.S. eu consider că s-au terminat rundele de revizie.

Sper să fi primit mesajul meu la timp... în genere cred că e nevoie de
mai mult timp pentru recenzie (pe de altă parte mă bucur că lucrurile
sunt mai rapide :-) ).

 Sunt de acord că un lucru trebuie făcut de calitate dar sincer mie
mi s-a părut că şi asta a durat prea mult.