Re: "Bătaie la cap", "Cum mai e treaba cu licenţa?" sau "Te-ai răzgândit din cauză că am fost prea insistent?"

Heh, pun pariu că nu mai aşteptaţi vreun răspuns după atâta vreme... :)

Am multe veşti bune. În primul rând, baza de date a DEX online este GPL. Am renunţat la GFDL acum mai bine de un an, am avut şi anunţ pe site în privinţa asta şi nu s-a opus nimeni. Deci cred că din punctul vostru de vedere nu mai există nici un obstacol. Baza de date este disponibilă la <http://dexonline.ro/faq.php#database>.

În al doilea rând, am mult mai mult timp liber pentru DEX online şi deci dacă vreţi să mai discutăm pe tema asta promit să răspund mai repede de un an.

În al treilea rând, am început să lucrăm la un generator de forme flexionare. Bănuiesc că o listă a cuvintelor din DEX online nu vă este foarte utilă fără declinări/conjugări, nu? În câteva luni sper să fi etichetat toate cuvintele din DEX '98 (care formează grosul cuvintelor din DEX online). Efortul este manual, pentru că toate formele generate trebuie verificate, dar avansăm repede.

Referitor la Public Domain vs. GPL, n-am ridicat problema pe lista DEX online, dar înclin să cred că GPL este mai bun. Baza de date a DEX online este un document preţios, pe care multă lume îl foloseşte în diverse scopuri, şi m-aş bucura ca programele rezultate să fie şi ele GPL.

Numai bine,
Cătălin