Implicaţi-vă! Sunteţi bineveniţi!

Salut,

Uitându-mă la faptul că sunt deja câtva luni bune de când scriu
aproape doar eu pe listă am început să mă întreb dacă această listă
are sens.

Numărul de abonaţi ai listei este în creştere, lucru care mă bucură,
dar mă întreb de ce atâta timiditate din partea celor înscrişi? Avem
nevoie de ajutorul vostru şi chiar ne-am bucura să vedem mai multă
activitate.

Împreună cu Sorin Batariuc şi Ruşeţ Zeno, plus încă ceva suflete brave
am reuşit să aducem programul de instalare la 100% tradus, inclusiv
ceea ce înseamnă configurarea aplicaţiilor care sunt instalate odată
cu un meniu grafic complet. Comulat cu faptul că există deja un
program de instalare *grafic* localizat în română ştim că nivelul de
intrare pentru noii utilizatori a fost coborât foarte mult.

Am făcut recent o instalare în limba română şi trebuie să spun că
împreună cu traducerile din GNOME care sunt aproape complete, am în
faţă un sistem localizat foarte mult (cam tot ce e vizibil în mediul
grafic) în română.

Totuşi mai mult este de făcut, iar noi suntem prea puţini.

Am actualizat puţin documentaţia de pe wiki[1] pentru a facilita
accesul celor noi în proiect.

În prezent există 71 de persoane înscrise pe listă, sunt sigur că
dintre toţi aceştia, cel puţin 3-4 vor să contribuie dar nu ştiu cum.
Vă rog să ieşiţi în faţă şi să îmi spuneţi că sunteţi interesaţi să
ajutaţi, iar eu am să am grijă personal să vă îndrum şi să vă spun ce
trebuie tradus mai repede.

Vă mulţumesc anticipat şi aştept răspunsuri.

[1] http://wiki.debian.org/RomanianL10N