Re: Ghilimele româneşti şi ţ-uri şi ş-uri corecte

On 27/06/06, Ionel Mugurel Ciobica <I.M.Ciobica@gmail.com> wrote:
On 27-06-2006, at 10h 14'43", Sorin B. wrote about "Re: Ghilimele româneşti şi ţ-uri şi ş-uri corecte"
> Eddy Petrişor wrote:
Folosirea ghilimelelor ne-românești (adică cele engleze) în loc de
cele românești mi se pare mai greșită decît nefolosirea lor deloc.

Sunt de acord.

Decît așa:  "exemplu" mai bine așa: ,,exemplu'', dacă „exemplu" nu se
poate...

Ce ne facem că nu există linia de dialog în UTF-8[1]?

Din păcate, un alt subiect discutat şi para-discutat. Cred că ar
trebui să escaladăm acest subiect pe lista unică românească şi apoi,
prin intermediul lui Cristian Secară să luam contact cu Varujan
Pambuccian pentru a promova o lege în acest sens.

Am avut o atitudine real admirativă la adresa croaţilor, ungurilor şi
macedonenilor pe care i-m întâlnit anul trecut în Serbia când mi-au
spus că la ei multe din aceste subiecte sunt reglementate oficial prin
legi. Nu ar fi frumos să avem şi noi aşa ceva?