Re: Ghilimele româneşti şi ţ-uri şi ş-uri corecte

On 27-06-2006, at 10h 14'43", Sorin B. wrote about "Re: Ghilimele româneşti şi ţ-uri şi ş-uri corecte"
> daca folosirea diacriticelor mi se pare de o importanţă evidentă, mai
> ales in documente oficiale, ghilimelele romanesti nu-mi par atat de
> stringente. Poate vine cineva sa argumenteze mai bine aici.

Folosirea ghilimelelor ne-românești (adică cele engleze) în loc de
cele românești mi se pare mai greșită decît nefolosirea lor deloc.

Decît așa:  “exemplu” mai bine așa: ,,exemplu'', dacă „exemplu“ nu se
poate...

Ce ne facem că nu există linia de dialog în UTF-8[1]?

Mugurel

[1] http://bucovina.chem.tue.nl/utf8.htm