apt-cache si aptitude

Salutari :-)

Nu inteleg de ce apar diferente intre apt-cache si aptitude...

dupa "apt-get update" apt-ul are lista actualizata de pachete...
dupa "aptitude update" aptitude care este defapt un "terminal-based
apt frontend" are si el lista actualizata...

cand apt-cache search php5 nu imi afiseaza nici un rezultat, pe cand
aptitude search php5 imi afiseaza pachetele php5...
Daca caut cu ambele pachetul "mrtg" de exemplu il vor gasi ambele fara
nici o diferenta... nu inteleg... pentru ca ambele folosesc
/etc/apt/sources.list care arata asa:

deb http://ftp.ro.debian.org/debian/ stable contrib non-free main

deb http://security.debian.org/ stable/updates main