Re: traduceri

On 4/8/06, Eugen Paiuc <eug_paiuc@bluewin.ch> wrote:

> pai eu intrebasem daca ati tradus ati tradus man-pages
> ca mi se pare util sa fie in limba romana...
> voi ce traduceti?meniul installerului  (sounds naspa
> in romana)
> daca traduceti man-pages as vrea sa va ajut

Momentan nimeni (din câte ştiu eu) nu a tradus pagini de manual, dar
nu e nici o problemă dacă vrei să faci asta.

Noi avem o mică infrasctructura care permite traducerile paginilor de
manual la http://www.tmlug.ro/traduceri/.

Avem şi un glosar pe care îl împărţim cu cei de la GNOME:
http://www.tmlug.ro/glosar/

Mai multe informaţii la:
http://wiki.debian.org/RomanianL10NFAQ