Formatul datei, GNOME 2.14 + glibc

Salut,

Am văzut din întâmplare că în GNOME abrevierile la zilele săptămânii
au fost schimbate în L Ma Mi j V S D, deşi în urmă cu ceva timp am
discutat cu Mişu şi Dan despre acest subiect şi faptul că ar trebui să
fie reparat în glibc. Drept urmare a acestei discutii am început
lucrul la repararea informaţiilor de localizare pentru ro_RO.

Decizia pe care am luat-o a fost să folosesc Lu Ma Mi Jo Vi Sb Du
pentru abrevierile zilelor; decizia am luat-o având în vedere mai
multe lucruri printre care şi felul în care era înainte în GNOME şi de
faptul că e bine (din mai multe motive) ca toate abrevierile să aibă
aceiaşi lăţime.

Lucrul acesta este cel puţin deranjant, iar faptul că am mediatizat
această schimbare în urmă cu ceva timp, înainte de lansarea GNOME
2.14, ma face să cred din ce în ce mai mult că trebuie să încetăm cu
divizarea grupurilor de traducători care sunt şi aşa putini.

Raportul a intrat în buzilla (upstream locales) la #2125 iar în Debian
ca #347173.

Ceea ce nu înţeleg este de ce s-a făcut schimbarea asta fără nici un
fel de anunţ?