Re: pre-93_to_post-93.tcsh

On 11-03-2006, at 03h 14'43", Eddy Petrișor wrote about "Re: pre-93_to_post-93.tcsh"

> Nu am insinuat asta, ci că ar trebui luate în calcul și cuvinte de
> calibrul lui "nereîntregit", care se scrie ca aici.

Eddy, scriptul meu schimba pe î cu â cu cîteva excepții:
 - atunci cînd un cuvînt începe cu î
 - atunci cînd î este precedat de unul din prefixele: re, ne, des,
   dez, pre, post
 - î din sînt este înlocuit cu u (nu cu â)

Am incercat exemplul tau: nereîntregit râmîne ca atare. De fapt este
lăsat așa de oricare din cele două scripturi ca fiind forma corectă și
înainte și după '93.

(Ideea este că nu contează dacă un prefix mai are un alt prefix înaintea
lui sau nu, scriptul meu nu verifică treaba asta, că nu este necesar.)

Mugurel