[recompensă] Caut testor pentru TransDict

Salut,

Din lipsă de timp sunt nevoit să stabilesc priorități în activitățile mele.
Unul din lucrurile care este împins în jos pe lista mea este testarea
unei instalări de TransDict[1], o unealtă care ar permite o
infrastructură foarte puternică pentru localizare echipei românești de
traducători și nu numai.

Din acest motiv sunt dispus să ofer o recompensă materială pentru
acest lucru, și anume patru (4) sticle de bere. (în funcție de
rezultate, se poate suplimenta premiul)

Pentru a putea câștiga premiul pus în joc va trebui să se încerce o
instalare a uneltei[2] și o aducere a ei în stare de funcționare (dacă
e posibil cu instrucțiunile prezente). La acesta va fi necesar a se
anexa un raport în care să se prezinte pașii urmați, problemele
întâlnite, ocolișurile, etc.

Scopul testului este:
- detectarea informațiilor care lipsesc din informațiile de instalare[3]
- instalarea uneltei pentru a o testa din punct de vedere funțional
- formarea unei impresii în legătură cu ușurința cu care se poate
instala TransDict-ul
- evaluarea TransDict-ului ca posibilă unealtă de localizare oficială
în Debian (nu e de domeniul testorului)

Denis Lacovic a spus că este dispus să ajute la instalarea
TransDict-ului, Denis fiind autorul uneltei.

[1] http://sourceforge.net/projects/transdict
[2] http://sourceforge.net/cvs/?group_id=147229
[3] http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/transdict/transdict/INSTALL?view=markup