Re: Re: [Rtfs-project] glibc localedata - locale ro_RO on the way to be fixed (first in Debian unstable)

>Atâta timp cât e corectată problema la un moment, eu sunt bucuros. Mai
>ai script-ul ăla de modificat automat? Cred că erau ceva probleme cu
>el ultima dată...

Nu vreau să mă bag ca musca-n lapte :) ,dar dacă script-ul are doar mici probleme, trimite-mi mie fişierele pt. corectură. Eu ma pregăteam deja psihologic să fac aceaşi operaţie folosind doar Search-Replace ;)

Andrei
--
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. (Albert Einstein)