Re: [Rtfs-project] glibc localedata - locale ro_RO on the way to be fixed (first in Debian unstable)

On 2/24/06, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:

> parca stateai de vorba numai cu academicieni pe tema asta, purtai
> corespondenta de specialitate cu distinsul domn Pruteanu... :)

Da, domnul Pruteanu nu a binevoit să mai dea vre-un semn de viaţă (îl
înteleg, având în vedere bulibăşeala creată cu ultima actualizare a
gramaticii române şi „ordinea" - liniştea totală - ce sălaşluieşte la
Academie)