Re: [Rtfs-project] glibc localedata - locale ro_RO on the way to be fixed (first in Debian unstable)

On 2/24/06, Ionel Mugurel Ciobica <I.M.Ciobica@gmail.com> wrote:
> Păi li se părea ciudat că schimb așa de multe chestii, întrebau de
> unde știu că este așa, și de ce nu contactez pe autorul original,
> etc.

Am urmărit firul discuţiei, iar lipsa unei referinţe oficiale lipseşte
cu desăvârşire.

> Eu am un ro_RO pe care-l plimb pe fiecare calculator pe care instalez
> linux (Debian), si nu am nici o copie a originalului ro_RO. Eddy, poti
> sa-mi trimiti un ro_RO schimbat de tine sau sa-l pui undeva de unde
> pot sa-l iau cu wget? Mersi.

Da, dar al meu schimbă şi simbolul internaţional pentru monedă din ROL
în RON (simbolui nou după denominarea leului) şi îţi trebuie fie şi
glibc/locale/iso-4217.def modificat alături de
localedata/locales/ro_RO ataşat, fie schimbi pe cel ataşat să aibă
intl_currency înapoi pe "ROL " (varianta a doua pare mai fezabilă şi
portabilă).

Oricum patch-ul va intra în unstable cât de curând, deci nu va mai fi
o problemă.

Legat de abrevierile zilelor, am optat pentru "Lu Ma Mi Jo Vi Sb Du"
pentru a avea o consecvenţă în abordare ( în contrast cu varianta
propusă de tine cu L Ma Mi J V S D"). Nu am ales Sâ sau Sî pentru că
arată urât, iar abrevierile mi-au fost propuse de o profesoară de
limba română.