Re: [Rtfs-project] glibc localedata - locale ro_RO on the way to be fixed (first in Debian unstable)

On 23-02-2006, at 15h 42'48", Eddy Petrişor wrote about "[Rtfs-project] glibc localedata - locale ro_RO on the way to be fixed (first in Debian unstable)"
> Salut,
>
> În urmă cu ceva ani Ionel Mugurel Cibîcă a încercat să repare[0]
> locala ro_RO care conţinea multe probleme. Din păcate efortul său s-a
> oprit la un moment dat din motive care nu-mi sunt cunoscute.

Păi li se părea ciudat că schimb așa de multe chestii, întrebau de
unde știu că este așa, și de ce nu contactez pe autorul original,
etc.

Eu am un ro_RO pe care-l plimb pe fiecare calculator pe care instalez
linux (Debian), si nu am nici o copie a originalului ro_RO. Eddy, poti
sa-mi trimiti un ro_RO schimbat de tine sau sa-l pui undeva de unde
pot sa-l iau cu wget? Mersi.

Mugurel