Re: [D-I][l10n:ro] Nu mai pot menţine traducerile în Debian Installer

On 12/16/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:
> da, se rezolva, cu conditia sa nu fie vreun termen limita prea strans, acum in preajma sarbatorilor

Nu stiu exact acum, dar cred ca e ceva de genul 2-3 saptamani pana la
Etch beta 2. Cel mai bine e sa urmaresti pe listele Debian-boot. In
meeting minutes de la ultima sedinta a echipei s-a discutat, daca imi
aduc bine aminte, despre treaba asta.