[D-I][l10n:ro] Nu mai pot menţine traducerile în Debian Installer

Salut,

De ceva timp am fost foarte ocupat cu viaţa reală şi nu am putut ţine
pasul cu traducerile din D-I. Mai mult, am pierdut accesul la Internet
de acasă şi nu mai pot ţine la zi traducerile mele din Debian, si în
speţă cele din Debian Installer.

Din aceste motive, aş vrea să cedez locul de traducător al fi
fişierelor mele din D-I altei persoane.

Ca prim pas aş vrea să cedez tot ceea ce ţine de debian installer,
nivelele > 1; urmând să ţin momentan pentru mine nivelul 1 şi să
încerc să îl ţin la zi.

Traducerile sunt în stare foarte bună, majoritatea fiind la 99%, dar
nu aş vrea ca Debian Installer Etch Beta 2 să fie netradus complet în
Română.

Vă rog să spuneţi dacă doriţi să preluaţi din fişierele mele (nu mă
deranjează dacă nu se poate tot, ci doar 1 sau 2; înţeleg şi am să
încerc să menţin la 100% traducerile rămase în grija mea).

Sorin, te-am pus în To pentru că ştiu că tu eşti familiarizat cu
limbajul din DI, şi am încredere mare în justa ta judecată :)