Re: Termeni administrare pachete

On 10/4/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:

> am lipsit o zi şi când vin văd că scandalul e în floare, sunt prea multe
> spuse ca să mă pot concentra, are cineva bunăvoinţa de a sintetiza rapid
> pe care termeni ne certăm noi aici?

remove/purge in apt şi aptitude este prezentat (se pare - nu am
verificat purge) ca şi remove/complete removal în synaptic.

Dan vrea să traducă perechea în cauză - remove/complete remove (sper
că am înţeles bine, şi nu se referă la remove/purge) - ca
dezinstalează/dezinstalează complet.

Eu cred că asta induce o confuzie inutilă, e inconsistentă cu textul
iniţial şi cu celelalte unelte şi că ne depărtăm inutil de la textul
iniţial (avem echivalenţi intuitivi).

> ps: la prima vedere nu mi-e clar ce-i cu "reload" (fani matrix? :) )

Aşa apare scris, se pare, în synaptic pe butonul care face update.