Re: Termeni administrare pachete

În data de Ma, 04-10-2005 la 15:08 +0200, Ionel Mugurel Ciobica a scris:
> Ce ziceți de „Dezinstalare și înlăturare fișiere configurare“, e cam
> lung, dar nu-i confuz. Curăță nu mă duce cu gîndul la englezul purge.

De acord, am încercat o formă puţin mai compactă:

msgid "Mark for Complete Removal"
msgstr "Marchează pentru dezinstalare (inclusiv configuraţia)"

msgid "<b>To be completely removed (including configuration files)</b>"
msgstr "<b>De dezinstalat (inclusiv fişierele de configuraţie)</b>"

> P.S. Tocmai am trecut și eu pe UTF-8 (înainte foloseam iso8859-16)
> și văd că toți folosiți sedile la greu... Voi vedeți ș și ț de la
> mine?

La mine să văd OK.

Mersi de sugestii,
-dan