Re: [RFR] po-debconf://aptitude

On 9/30/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:
> cu ocazia asta, poate se milostiveste cineva de pe la aptititude (cred
> ca e un spaniol acolo drept tartor) ca sa mai bage in seama si
> traducerile romanesti.
> tot cu ocazia fisierului asta am avut o revelatie de geniu: ce ziceti de
> RETROGRADARE pentru DOWNGRADE??

îmi place :)

http://wiki.debian.net/?OrtoSelector este valid

> in al doilea rand, mie nu-mi place cum suna asta:
>
> ""Notes:
> !!!!!!Take care!!!!!!
> This is a *very* experimental package. Please do not blame me or anybody
> else if it eats your cat or erases all your hard disk.
> I have been running this package on my station since 2004, but I _never_
> really tested it, I just used it.""

Am vrut să fiu sincer. Pachetul ăsta la care am făcut release e de
fapt mult mai bun ca cel instalat la mine pe calculator.

De ce experimental? Pentru că e un hack rapid pentru a face un prim
release cât de cât decent care să aibă funcţionalitatea de bază. De
asemenea, nu am rulat lintian, piuparts sau linda pe pachet, deci nu
ştiu sigur dacă se instalează/dezinstalează curat.

> un MINIM de responsabilitate cred ca trebuie sa ne asumam cu totii! :)

Prefer să fiu iresponsabil ;-) (cel puţin atunci când ştiu că e
posibil să am probleme)