[RFR] po-debconf://aptitude

cu ocazia asta, poate se milostiveste cineva de pe la aptititude (cred ca e un spaniol acolo drept tartor) ca sa mai bage in seama si traducerile romanesti. tot cu ocazia fisierului asta am avut o revelatie de geniu: ce ziceti de RETROGRADARE pentru DOWNGRADE??

eddy, debian e pe .org, nu .net
in al doilea rand, mie nu-mi place cum suna asta:

""Notes:
!!!!!!Take care!!!!!!
This is a *very* experimental package. Please do not blame me or anybody else if it eats your cat or erases all your hard disk. I have been running this package on my station since 2004, but I _never_ really tested it, I just used it.""

un MINIM de responsabilitate cred ca trebuie sa ne asumam cu totii! :)

Sorin.